Regulamin

Wstęp

1. Horsense Polska Monika Aleksandrowicz z siedzibą w Jemiołowie, 11-015 Jemiołowo 33J, REGON: 362252907 , NIP: 7393654480 umożliwia zakup towarów pod adresem www. horsense.pl
2. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie.

Zasady korzystania ze sklepu horsense.pl


1. Umowa sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze sklepu internetowego – Klientem a Horsense -Sklepem.
2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez przekazanie Klientowi dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) wraz z dostarczonymi produktami.
3. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
4. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym horsense.pl i jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu bądź w przypadku zamówień zagranicznych złożyć zamówienie za pomocą poczty elektronicznej na adres zamowienia@horsense.pl
5. Zamówienia można składać 24h na dobę.
Realizowanie zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W sezonie świątecznym (10-24 grudnia czas realizacji zamówień ulega wydłużeniu do max.48 h)
6. Klient składa zamówienie bez konieczności rejestrowania swoich danych na stronie internetowej ( bez konieczności logowania się )
7. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu, wyboru ich rozmiarów oraz ilości następnie dodać je do koszyka.
Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu “Koszyk/Dane do wysyłki” wymaganych danych teleadresowych koniecznych do realizacji zamówienia.
8. Do momentu zatwierdzenia zamówienia przyciskiem „ Płacę”, użytkownik ma możliwość dokonywania modyfikacji w zamówieniu oraz w danych do wysyłki.
9. Zatwierdzenie przyciskiem „Płacę” spowoduje przeniesienie na stronę Payu.pl, firmy pośredniczącej w płatnościach sklepu horsense.com.
10. Po opłaceniu zamówienia przy pomocy wybranej metody płatności (więcej o opcjach płatności w części  Płatności) i zaksięgowaniu wpłaty na koncie Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą mailową na wskazany przez niego adres mailowy. Będzie ono zawierało informacje dotyczące szczegółów zamówienia, wybranego rodzaju dostawy oraz danych wysyłkowych.
W przypadku opłacenia należności i braku potwierdzenia prosimy o kontakt ze sklepem: sklep@horsense.pl, zamowienia@horsense.pl
11. Po otrzymaniu potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.


Dostawa i odbiór

1. Produkty są dostarczone pod wskazany adres na terenie Polski firmą spedycyjną DPD lub przez Pocztę Polską przesyłką poleconą priorytetem. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia i są uzależnione od wagi przesyłki i kosztów opakowania. Przewidywany czas dostawy przesyłki kurierskiej to 2 dni robocze liczone od dnia nadaniu przesyłki, Przesyłki kurierskie nadawane są codziennie do godziny 12:00, więc zamówienia zrealizowane po tej godzinie wysyłane są następnego dnia roboczego.
Przesyłki pocztowe nadawane są codziennie do godziny 14:00, więc zamówienia zrealizowane po tej godzinie wysyłane są następnego dnia roboczego. (uwaga! w sezonie świątecznym 10-24 grudnia czas realizacji zamówień ulega zmianie do max.48h) Produkty wysyłane za pomocą Poczty Polskiej (listem poleconym priorytetem bądź paczką priorytetem) powinny być dostarczane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w terminie do 2 dni roboczych,
2. Dostawa zagraniczna realizowana jest wyłącznie przy pomocy usług oferowanych przez Pocztę Polską (list polecony priorytet bądź paczka priorytetowa). Przewidywany czas dostawy na terenie Europy to do 3 dni roboczych.
3. Koszty przesyłki zakupionych Towarów ponosi Klient. Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)

Płatności

1. Ceny produktów w sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w  tym VAT, cła i podatki.
2. Klient płaci za zamówione produkty za pomocą przelewu bankowego, za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym PayU.pl bądź bezpośrednio na konto firmowe sklepu po uzgodnieniu  szczegółów zamówienia drogą mailową. Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar, zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu bądź podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu PayU.pl)Metody płatności
W sklepie Horsense transakcje realizowane są za pomocą systemu Platnosci.pl (PayU.pl), w którym można wybrać jedną z następujących form płatności:


- mTransfer (mBank)
- Płacę z Inteligo (konto Inteligo)
- MultiTransfer (MultiBank)
- Przelew24 (BZWBK)
- ING Bank Śląski
- Płać z Nordea
- Przelew z BPH
- Pekao24 (Bank Pekao S.A.)
- iPKO (Bank PKO BP)
- MilleNet (Millennium Bank)
- Deutsche Bank PBC S.A.
- Kredyt Bank S.A. (KB24)
- Lukas Bank
- CitiBank Handlowy
- InvestBank
- Bank Gospodarki Żywnościowej- Meritum Bank-Polbank EFG
- Getin Bank
- Eurobank
- Raiffeisen Bank
- zwykły przelew bankowy


Reklamacje i zwroty

1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
2. W przypadku posiadania przez produkty wad o charakterze niezgodności towaru z umową reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z opisem wad oraz paragonem, listem poleconym na adres: Horsense, Jemiołowo 33J, 11-015 Olsztynek, z dopiskiem: „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe, zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki.
3. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.
4. Klient przy dostawie produktów zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.
5. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru w formie pisemnej na adres mailowy zamowienia@horsense.pl lub odesłać towar do sklepu na adres „Horsense, Jemiołowo 33J, 11-015 Olsztynek”, z dopiskiem: „Zwrot”. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym-nienoszącym śladów użytkowania i w opakowaniu firmowym–wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).  Koszty odesłania towaru do sklepu nie podlegają zwrotowi.
Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie nadany na podany przez Klienta numer konta w ciągu 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia oraz koszty dostawy towarów do Klienta. 
6. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Pozostałe

1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez Horsense Polska Monika Aleksandrowicz z siedzibą w Jemiołowie, 11-015 Jemiołowo 33J w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym horsense.pl i działań marketingowych Horsense Polska (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
2. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze sklepu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów
Serdecznie Witamy na stronie sklepu jeździeckiego Horsense.pl. Oferujemy odzież jeździecką najwyższej jakości wyprodukowaną w polsce renomowanej marki, dla najbardziej wymagających miłośników jeździectwa w każdej formie. Wszystkie produkty dostępne. Zapraszamy do zakupów. Sklep jeździecki Horsense.pl jest do Państwa dyspozycji.